Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítás és fizetés

Amennyiben tőlünk vásárolsz, a következő módokon tudjuk eljuttatni rendelésedet:)

  1. Futárszolgálattal
  2. FOXPOST csomagautomatába
  3. Személyes átvétellel

Utánvétellel sajnos nem küldünk csomagot!

 

Futárszolgálat:
A rendelés visszaigazolása után csomagotokat 3 munkanapon belül, a FOXPOST futárszolgálatával küldjük.

Ehhez nagyon fontos, hogy olyan adatokat adj meg, amelyeken elér téged a futár!

(Kérünk, próbálj egy picit előre gondolkodni és amennyiben munkahelyi cím tűnik a legjobb megoldásnak, minden olyan tényezőt is írj le, ami segítheti a futár munkáját:) pl.: "bárki átveheti!", vagy "itt" és "itt" kell csengetnie!


Ha mindezek ellenére sem jön össze a dolog elsőre, semmi gond:) a futár megpróbálkozik másodszorra is.

A házhozszállítás összege Magyarország teljes területén egységesen:

15.000 Ft alatt előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel 1650 Ft.
15.000 Ft felett az ország egész területén ingyenes.
Az utánvétel díja minden esetben 490 Ft.

Csomagautomata:

Kérheted FoxPost csomagautomatába is. Ennek feltétele, hogy legyen a környezetedben egy ilyen automata nézd meg itt!

Ebben az esetben a házhozszállítás összege Magyarország teljes területén egységesen:

15.000 Ft alatt előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel 1650 Ft.
15.000 Ft felett az ország egész területén ingyenes.

 

Személyes átvétel

Amennyiben belefér az idődbe, személyesen, te magad is átveheted a rendelésedet díjmentesen!

 

Erre nyitvatartási időben van lehetőséged és természetesen fizethetsz készpénzzel és bankkártyával is:)

 

Címünk: 1136 Budapest, Tátra utca 33/b (Csanády utca sarkán),
nyitvatartási idő: HÉTFŐ-PÉNTEK 10:00-18:00, SZOMBAT: 10:00-13:00

FONTOS! A webshopban szereplő termékeket nem a Tátra utcai boltunkban tároljuk,

 

az átláthatóbb és egyszerűbb készletezés miatt.

 

Tehát a rendeléstől számított 3-5 munkanap múlva van lehetőséged átvenni a boltban.

 

(Kérünk, hogy figyelj arra, amennyiben fontos, hogy hamarabb megkapd a csomagot, feltétlenül jelezd nekünk valamilyen formájában pl.: e-mail, de a legjobb ha telefonálsz!)

A boltba érkezést követően 7 munkanap áll rendelkezésedre kiegyenlíteni a rendelésed összegét,

 

amennyiben ez nem történik meg, sajnos rendelésed elévül és visszakerül a webshop készletére :(

 

De tegyük fel, hogy minden rendben zajlott nálad a csomag, de valami mégsem jó, nem tetszik vagy nem ilyenre gondoltál...

Mi a teendő, ha vissza szeretném küldeni a rendelést? :)

 


Csere és visszaküldés


Teljesen mindegy, hogy postai úton kérted a csomagodat vagy személyesen vetted át boltunkban,
14 nap áll rendelkezésedre, hogy mindenféle különösebb indoklás nélkül gyakorold az elállási jogodat.

A KORONA VÍRUS idejére készített "hapci kendők/maszkok" esetében nem érvényesíthető az elállási jog. Higiéniai okok miatt!

 

Hogyan?

  • Mihamarabb jelezd felénk elállási szándékodat e-mailben: [email protected]
  • Ezután juttatsd vissza a terméket hozzánk erre a címre: 1136 Budapest, Tátra utca 33/b.
  • Ha ez megtörtént és megbizonyosodtunk róla, hogy minden feltétel teljesült,
    nekünk is 14 nap áll rendelkezésünkre, hogy visszautaljuk az összeget hozzád
    (kivételt képez, ha személyesen fáradtál be üzletünkbe! :)

Miféle feltétel?

Természetersen kibonthatod, megnézheted és felpróbálhatod,
hogy megbizonyosodhass róla, megfelelő méretet választottál, de ne használd.
Ne mosd ki, és ne is öblítsd át... egyszóval ugyanúgy küldd vissza, ahogy kaptad.
Kérjünk, hogy te is figyelmesen nézd át a terméket mielőtt elkezditek a rendeltetésszerű használatát:

 

ellenőrizd a cipzárakat, patentokat, a varrást, mert habár nagyon igyekszünk, hogy a legkiválóbb minőséget adjuk, mi is csak emberek vagyunk, hibázhatunk:)


Kétféle módon küldheted vissza a terméket: postai úton a saját költségedre vagy személyesen visszahozhatod üzletünkbe díjmentesen, és visszakapod a vételárat:)